De geplande kledingactie op 10 oktober – van 9 tot 12 uur – kan, ondanks de strengere maatregelen die nu gelden, toch doorgang vinden, al is het in een alternatieve vorm. We nemen nu alleen búiten de kleding in, en dat kan op drie plaatsen:
1. bij de ingang van de Kerkgang vanaf de Dorpsstraat,
2. bij de kar op het kerkplein, bereikbaar vanaf de Kerklaan (m.n. voor auto’s) en
3. bij het depot, Albert van ’t Hartweg 9 (v.a. de snelweg gerekend rechts vooraan, na het eerste huis (in aanbouw) en vóór het tweede huis). U rijdt het erf op en wat naar achteren staat het depot, waar men dus de kleding kwijt kan.

Bij de ingang van de Kerkgang staat een grote kruiwagen, en hierin kunt u zonder meer uw spullen deponeren, en dit kan ook bij de kar op het kerkplein. We vragen u nogmaals (en het is nu nóg belangrijker dan anders) heel dringend om de kleding uitgesorteerd in stevige gesloten zak­ken aan te leveren, met daarop duidelijk aangegeven om welke soort kleding het gaat: dames-,  heren-, jongens- of meisjes­kleding (dit hoeft niet vèrder uitge­sorteerd te worden). Ook doeken, beddegoed, dekens/dekbedden zijn welkom! Graag ook dit uitgesorteerd in stevige gesloten zak­ken! Ook is het fijn als u op kleinere tasjes schrijft wat erin zit.

Op deze manier hoeft er dus niemand bìnnen bezig te zijn, zodat we het coronavirus vrijwel geen kans geven.