Vorig jaar hebben veel gemeenteleden meegedaan met “Op-de-koffie-thuis”; mensen maakten kennis met elkaar en hadden goede gesprekken. Zowel de koffie áls deze ervaring smaken naar meer.

Omdat we deze activiteit corona-proof kunnen doen, organiseert V&T op D.V. zondagmorgen 1 november opnieuw een ‘Op-de-koffie-thuis’. Voor wie later in de gemeente gekomen is: De koffie, thee en limonade wordt in kleinere kring bij gemeenteleden thuis ingeschonken. Dit biedt de gelegenheid om gemeenteleden in hun eigen omgeving te ontmoeten en om een meer persoonlijk gesprek met elkaar te voeren. Vind je het leuk om gastheer of -vrouw te zijn en enkele gemeenteleden thuis te ontvangen, of ga je liever zelf bij iemand, een echtpaar of een gezin op bezoek? Hieronder lees je meer.

1.         Datum: 1 november 2020 na de morgendienst in beide kerken.

2.         Vul het opgaveformulier in en lever dit in op de zondagen 18 en 25 oktober. Je kunt het  formulier gebruiken (dit ligt in beide kerken bij de ingang) en deponeert het in de daarvoor bestemde doos bij de uitgang. Opgeven kan ook via onderstaand webformulier. Uiteraard houden we in verband met corona rekening met het aantal mensen dat u op bezoek krijgt.

3.         Na 25 oktober gaan enkele panelleden aan de slag om degenen die zich opgegeven hebben, aan elkaar te koppelen.

4.         Uiterlijk vrijdag 30 oktober ontvang je bericht over het adres waar je verwacht wordt, of (als je zelf gastheer of -vrouw bent) welke gemeenteleden er bij je op bezoek komen.

5.         Denk je dat je hieraan niet mee kan doen omdat je geen vervoer hebt of om een andere reden, vul dan wel het formulier in. Je kunt hierop evt. bijzonderheden vermelden zodat we hier bij de verdeling rekening mee kunnen houden en kijken of er een oplossing is te bedenken.

Namens het V&T-panel,

Stephanie den Toom, Carolien van der Wal, Jaco van Hoorn en Paul Vermeulen

Wat zou je / zouden jullie willen doen?

Als je hebt gekozen voor a) met hoeveel personen denk je dan te komen?

Als je hebt gekozen voor b) hoeveel gasten kun je dan maximaal ontvangen?

Graag bovenstaande vragen ook beantwoorden als je hebt gekozen voor c)

Zijn er nog speciale dingen waar we rekening mee moeten houden? Denk bijv. aan allergie voor huisdieren, diabetes, geen vervoer etc.
    Hoe wil je geïnformeerd worden over het bezoek op zondag, per telefoon of e-mail?

Evt. verdere opmerkingen / vragen