Op D.V. zaterdag 17 april is er weer een alternatieve kledingactie, en wel van 9 tot 12 uur. Kleding enz. kan in stevige gesloten zakken alleen buiten aangeleverd worden, zowel op het kerkplein (auto’s) als in/bij de Kerkgang (fietsers). Graag op de zakken (globaal) aangeven wat erin zit: dames-, heren-, jongens-, meisjeskleding, doeken, beddegoed, enz. enz. Alvast heel hartelijk dank aan allen die iets in komen leveren!

Helaas kan er niet meer iets ingeleverd worden bij het depôt aan de Albert van ’t Hartweg.
 We kunnen dit namelijk niet meer gebruiken als depôt, omdat er geen ruimte genoeg meer is voor ons. Misschien is er iemand van de gemeente­leden die hier een oplossing voor kan bieden? Bel naar Frits Mostert, tel. 632450.