Onlangs is er een nieuwe memo verschenen van het CCT. Daarin staan de volgende belangrijke besluiten

• We besloten om met ingang van D.V. zondag 5 september aanstaande in beide wijken naar drie diensten per zondag te gaan. De diensten zijn om 9 uur, 11 uur (beide kerken) en om 17 uur (Nieuwe Kerk) en 18.30 uur (Oude Kerk).
    We doen dit om alle gemeenteleden de mogelijkheid te geven om in ieder geval één keer in de kerk te komen.
  • De 1,5 meter regel blijft. Ook handen wassen en registreren blijft nodig. Bij klachten: thuis blijven. Mondkapjes hoeven niet meer te worden gedragen.
  • We zijn blij dat er zal ook weer zal worden gezongen.
  • Bovendien is kinderoppas aanwezig, dus de kleine kinderen zijn ook weer welkom.

Laat uw plek niet onbezet. Geef je tijdig, voor zaterdagavond 18.00 uur, op via de ChrchApp.