Onlangs had Ds. Sparreboom een ontmoeting met ouders van beide wijken die in de afgelopen twee jaar hun kinderen lieten dopen. In deze bijeenkomst vroegen de ouders om een vervolg.

Om daarin te voorzien organiseren we vanuit Vorming en Toerusting drie avonden over geloofsopvoeding. Veel van deze ouders hebben zich opgegeven, maar natuurlijk kunnen ook andere ouders met kinderen tot en met de basisschoolleeftijd deelnemen.

We gebruiken daarvoor materiaal wat door de HGJB is ontwikkeld. Alle avonden bevatten een Bijbelstudie, een klein beetje instructie en vooral onderling gesprek. De avonden duren van 20.00 tot 22.00 uur.

De avonden worden gehouden in het Kerkelijk Centrum op:

• Donderdag 9 juni
  • Donderdag 23 juni
  • Woensdag 29 juni

Heb je belangstelling of vragen? Neem dan contact op met Jaco van Hoorn via jaco.van.hoorn@hervormdnieuwerkerk.nl. Als we tijdig weten hoeveel mensen meedoen, dan zorgen we voor voldoende cursusmateriaal dat voor deze avonden is aangepast.