Ook dit jaar staat er weer een rommelmarkt op de planning, en wel op D.V. 20 mei. Dit gebeurt zoals gebruikelijk op en rond het kerkplein.
Het inzamelen van de spullen zal dit jaar op een andere manier gaan dan gebruikelijk.

Er zal wekelijks vanaf 4 maart van 9:00 tot 12:00 uur een aanhanger aanwezig zijn op het kerkplein naast de oud-papiercontainer. Daar kunt u de spullen afleveren bij één van de commissieleden. Handig om het oud papier en de rommelmarktspullen in één keer weg te brengen. Het inzamelen zal doorgaan t/m 13 mei, waarbij op 13 mei waarschijnlijk de locatie anders zal zijn. Hierover volgt later nog berichtgeving.

U kunt op deze dagen verkoopbare spullen, boeken, kleding, elektrische apparaten, (tuin)gereedschap, etc. etc. brengen. Als het kan gesorteerd.

De volgende spullen nemen we NIET aan:
– Meubels
– Computers (met uitzondering van laptops)
– Printers
– Oude tv-toestellen met beeldbuis
– Computer monitoren
– Vieze en/of kapotte kleding
– Elektrische tandenborstels
– Ordners
– Videobanden en cassettebandjes
– Alles wat niet schoon en heel is
– Kledinghangers
– Boxsprings
We zien u graag verschijnen met de spullen vanaf 4 maart!