De Hervormde Gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel bestaat uit 2 wijkgemeenten.

U bent iedere zondag van harte welkom bij onze samenkomsten. Iedere zondag worden in beide wijkgemeenten 2 erediensten gehouden. Een actueel overzicht van alle aankomende erediensten vindt u via deze link.

Wijkgemeente 1 komt samen in de Oude Kerk,

Als u de Oude Kerk bezoekt met de auto, kunt u parkeren op de Dorpsstraat, de Kerklaan en op het kerkplein. Het kerkplein is bereikbaar vanaf de Kerklaan. Komt u lopend, met de fiets of heeft u geparkeerd op de Dorpsstraat? Vanaf de Dorpsstraat bereikt u de kerk via de Kerkgang. Dat is het pad tussen Kledingzaak La Bionda en IJssel Juweliers.

Informatie over de historie van de Oude Kerk vindt u onder deze link.

Wijkgemeente 2 komt samen in de Nieuwe Kerk.

De Nieuwe Kerk heeft twee ingangen. De ene ingang is aan de waterzijde van de kerk wat uitziet op het winkelcentrum. De andere ingang is op het kerkplein. Het kerkplein is bereikbaar via de J.A. Beijerinkstraat, het Kerkepad, of het Bachplein.

De kerkdiensten worden gehouden in de bovenzaal, bij bijzondere diensten wordt de benedenzaal opengesteld.

Informatie over de historie van de Nieuwe Kerk vindt u onder deze link.

Hieronder vindt u de adresgegevens.