De diensten op 22 januari zijn de bevestigings- en intrededienst van ds Anker. In de bevestigingsdienst (aanvang 9.30 uur) waarbij ds Anker aan onze gemeente wordt verbonden, hoopt ds. A.W. van der Plas uit Waddinxveen voor te gaan.
De intrededienst begint om 14.30 uur. In beide diensten zijn er een aantal genodigden, voor hen zijn zitplaatsen gereserveerd.
We haasten ons te zeggen dat er nog veel ruimte in de kerk overblijft voor u als gemeente. We hopen dat u uw plaats in de kerk zult innemen, het is goed om in deze diensten aanwezig te zijn en zo ds. Anker als onze nieuwe wijkpredikant te ontvangen.

Wilt u, zo mogelijk, lopend of met de fiets naar de kerk toekomen? Dan houden we ruimte over om de gasten te laten parkeren. Hartelijk dank daarvoor!