De inschrijvingen voor zomerkamp 2024 gaan open vanaf vrijdag 19 januari 2024.

Zomerkamp? Wat is dat?

Het Zomerkamp wordt georganiseerd vanuit de Hervormde Gemeente van Nieuwerkerk aan den IJssel. De leiding zijn allemaal actieve leden (of nauw betrokkenen) van deze kerkelijke gemeente en zien Zomerkamp ook als een stuk gemeenteopbouw. Als deelnemer hoef je zeker niet per se lid te zijn of kerkelijk actief, tijdens kamp leven we wel naar en uit Gods Woord.

Een hele week vakantie met vrienden en vriendinnen van jouw leeftijd! Met elkaar gaan we op pad, doen we gek en serieus. Het bos in, zwemmen, sportieve spellen, dropping, kampvuur, we houden avondsluiting, stille tijd en doen een bonte avond. Dat is Zomerkamp!

Zomerkamp? Wanneer?

Van zaterdag 13 juli t/m zaterdag 20 juli 2024 gaan we met elkaar naar de Brabantsebos Lodge in Lierop.

De deelnemers zijn verdeeld in twee groepen:

- De mini’s (9 t/m 12 jaar) slapen heerlijk in de kampeerboerderij

- De maxi’s (13 t/m 16 jaar) slapen gezellig in tenten.

Zomerkamp? Wat kost dat?

Het zomerkamp kost €165,-*. Hiermee is alles betaald, je kunt denken aan uitjes/eten/overnachting etc. Eventueel zakgeld kun je zelf meenemen. Het bedrag voor het kamp kun je overmaken op IBAN NL42RABO0345268180 t.n.v. Zomerkamp Hervormd Jeugdwerk Nieuwerkerk onder vermelding van de naam van de deelneem(st)er.

Je inschrijving is pas definitief als het geld op onze rekening staat!

In het geval dat het kamp niet doorgaat kunt u de inschrijving kosteloos annuleren.

*de 2e persoon van een gezin betaalt €160,-, de 3e €150,-, de 4e €140,-, enz.

Zomerkamp? Ik wil mee!

Ben jij tussen de 9 en 17 jaar? Dan ben JIJ van harte welkom!
Je kunt je opgeven door het online inschrijfformulier in te vullen en deze voor 30 juni 2024 te versturen.
Als jij je hebt ingeschreven krijg je van ons een bevestiging dat je mee kan.
Een paar weken van te voren kun je meer informatie van ons verwachten over het vertrek naar en het reilen en zeilen op het zomerkamp.
Het inschrijfformulier is Hier te vinden.

Geef je snel op van vol is vol!

Meer informatie of vragen dan kan je middels onderstaand contactformulier contact opnemen met Teunis-Jan Klein:

zomerkamp 2016