Hieronder kunt u collectemunten bestellen. Collectemunten hebben een waarde van €0,65 (Blauw), €0,95 (Oranje), €1,30 (Rood) of €5,20 (Groen) per stuk en worden verkocht per plastic zakje van 40 stuks, de munt van €5,20 wordt per 10 stuks verkocht. Het aankoopbedrag kunt u doorgaans als gift aftrekken wanneer u belastingaangifte doet.

Om online collectemunten te bestellen moet u een doorlopende machtiging invullen, ondertekenen en inleveren bij het kerkelijk bureau (Kerkgang 3). Het kerkelijk bureau is iedere eerste woensdagmorgen van de maand geopend van 09:00 tot 11:30 uur.
De machtiging kunt u op ieder moment intrekken door contact op te nemen met het kerkelijk bureau.

Na uw online bestelling kunt uw collectemunten ophalen op het kerkelijk bureau of in de oude kerk of in de nieuwe kerk. Er staat een box in de hal, waar de munten verpakt klaar staan met de namen erop.

Wilt u geen doorlopende machtiging afgeven? Dan kunt u tijdens openingstijden van het kerkelijk bureau de collectemunten afhalen. Daarbij geeft u een eenmalige machtiging om het aankoopbedrag af te schrijven.

Het aankoopbedrag wordt na ongeveer 2 tot 3 weken van uw bankrekening afgeschreven.

Bij vragen of onduidelijkheden kunt u contact opnemen met het Kerkelijk bureau bereikbaar op telefoonnummer 0180-314860 tijdens de openingstijden of via Email (kerkelijkbureau@hervormdnieuwerkerk.nl).

x 40 blauwe munten x € 0,65 = € 26,00
    x 40 oranje munten x € 0,95 = € 38,00