Kerkelijk werker Henk Kamminga coördineert en stuurt het ouderenpastoraat binnen de gemeente aan. Een groter wordende groep ouderen waar de gemeente passende pastorale zorg aan wil geven.

Heeft u behoefte aan een gesprek of zit u ergens mee, neem gerust contact op. Samen met anderen binnen de gemeente willen we u zo goed mogelijk bijstaan en helpen. Zowel met hele praktische dingen als op geestelijk gebied. Bent u niet zo mobiel meer, dan kunnen we u ophalen voor de kerkdiensten. Lukt het niet meer om naar de kerk te komen, dan kunt u de kerkdienst meeluisteren via de kerkradio (kunt u aanvragen) of via internet op de computer/ tablet. Een uitgewerkte liturgie met gemeentecontact kunt u vooraf bezorgd krijgen. Bent u veel alleen, een bezoekdame of –heer komt graag extra bij u langs. Heeft u hulp nodig met een klus in huis, of behoefte aan een wandeling, ook daar zijn we voor. Of wanneer uw partner dementerend raakt, kunnen we helpen in alle zorgvragen die op u af komen. U even ontlasten door op uw partner te passen of iets leuks te doen. Het leven van elke dag is heel breed, de weg die u moet gaan is soms moeilijk. Maar samen mogen we gemeente van Christus zijn, bedoeld om elkaar bij te staan in vreugdevolle en verdrietige momenten.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.