Als hervormde gemeente van Nieuwerkerk aan den IJssel handelen wij rond het coronavirus zoveel mogelijk overeenkomstig de richtlijnen van de overheid en de handreikingen van de PKN. Dat betekent dat onze diensten in de Oude en in de Nieuwe Kerk nog maar door een beperkt aantal mensen kunnen worden bezocht. De kerkdiensten kunnen wel online gevolgd worden via onze website. Mocht u een dienst willen bezoeken, dan is er een mogelijkheid om hiervoor via de website te reserveren als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

Communicatie via Memo’s
Na iedere persconferentie komt het CoronaCrisisTeam bijeen om de nieuwe/gewijzigde Corona maatregelen te bespreken en de maatregelen voor het organiseren van kerkdiensten en het overige gemeentewerk vast te stellen.
Na afloop van iedere bijeenkomst wordt via een memo de gehele gemeente geïnformeerd.
Klik hier om de laatste versie van deze memo’s te openen.

Protocol bezoek kerkdiensten
Vanuit dit crisisteam is een protocol vastgesteld  voor het bezoeken van de kerkdiensten.
Klik hier om de laatste versie van dit protocol in te zien.

Het CoronaCrisisTeam bestaat uit de volgende leden: Ds. Sparreboom, Peter Uitbeijerse, Inge Vente, Bert Bunschoten, Stef Rijkaart, Dick Hoogwerf, Adwin Verhage, Jaco van Hoorn en Martijn Blok.

Vragen of opmerkingen aan het CoronaCrisisTeam kunt u doorgeven via onderstaand contactformulier.