Hieronder kunt u uw toezegging doen voor het plaatsen van zonnepanelen op de kerkelijke gebouwen.

Eenmalig: ik doneer éénmalig een bedrag van € .
    Dit doe ik in de maand van 2022 en maak het bedrag zelf over op rekening NL61RABO 0345202848 t.n.v. “CvK Hervormde Gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel” onder vermelding van “Gift voor zonnepanelen”.

Twee jaar: ik doneer een bedrag voor twee jaar van € per jaar.
    De eerste donatie van € in de maand
    van 2022
    en de tweede donatie van € in de maand
    van 2023.
    Het bedrag voor 2022 maak ik zelf over op rekening NL61RABO 0345202848 t.n.v. “CvK Hervormde Gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel” onder vermelding van “Gift voor zonnepanelen”. Voor het bedrag voor 2023 geef ik toestemming aan de kerkrentmeesters om het bedrag in de aangegeven maand automatisch af te schrijven van mijn bankrekening nr:

De kerk heeft een ANBI-status. Dat betekent dat uw giften aftrekbaar zijn voor de belasting.

De velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te vullen velden.

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website. Hartelijk dank voor uw gift!