Morgen bent u van harte welkom op de gemeentedag die dit jaar opnieuw georganiseerd wordt in het Comenius College, Lijstersingel 18 in Capelle aan den IJssel.

Ingang (met Rood/Grijze pilaar) van de locatie op de Lijstersingel 18.

Parkeren voor auto’s is beperkt beschikbaar, vandaar de oproep om (als het even kan) met de fiets te komen.
Routebeschrijving fiets:
Vanuit Nieuwerkerk via de ‘s Gravenweg, doorrijden tot kruising de Kanaalwel in Capelle aan den IJssel. Richting het gemeentehuis van Capelle bij de Winkelcentrum de Koperwiek. Zodra je onder de metrolijn door bent, rechtsaf het fietspad op en parallel aan de metrobaan richting Lijstersingel 10. Daar is ruime gelegenheid voor het parkeren van de fietsen.
Bij de grijs/rode pilaar (nr 18) is de ingang naar de locatie.

Routebeschrijving auto:
Als u met de auto vanuit Nieuwerkerk hier naartoe wilt rijden, rij over de N219 (Abram van Rijckevorselweg) richting Capelle aan den IJssel. Bij het Kruispunt met de Schenkelsdreef/Slotlaan (bij brandweer) naar links de slotlaan inrijden. Nadat u onder de metrobaan door bent gereden, direct opnieuw naar links. Parkeren kunt u tegenover de ingang.

Tijden van het programma:

• 14:30 uur: inloop.
  • 15:00 uur: Welkom/opening
  • 15:30 uur: Keuzeprogramma blok 1
  • 16:45 uur: Keuzeprogramma blok 2
  • 18:00 uur: Eten bij de patat/snackkraam
  • 19:30 uur: Samenzang.

Tot morgen, wij hebben er zin in!