Deze week is de week van het gebed. Het thema van deze week is: ’Doe goed, zoek recht’ (Jesaja 1: 17).

Vanaf 16 januari vindt er elke avond om 20.00 uur een bidstond/avondgebed plaats in de diverse kerken van ons dorp:

• op maandagavond in Het Kruispunt, VEG Het Kruispunt, Goudmos 67a;
  • op dinsdagavond in de Josephkerk, Volle Evangelische Gemeente Effata, Kerklaan 20;
  • op woensdagavond in de Nieuwe Kerk, Hervormde Gemeente, J.A. Beijerinckstraat 53;
  • op donderdagavond in de Joseph-kerk, Rooms-Katholieke parochie, Kerklaan 20.
  • Op vrijdagavond is er een christelijke voorstelling in de Ringvaartkerk, Protestantse Gemeente, Ringvaartlaan 16.
  • Op zondagavond 22 januari vindt in de Lichtkring (Dreef 1) onder leiding van dhr L. Koster de afsluitende viering plaats.

Deze week biedt een mooie gelegenheid om over de drempel van een andere kerk te stappen en om met elkaar te bidden.