Kerst. Dit jaar vieren we dat op een compleet andere manier dan we gewend zijn. Geen grootschalige bijeenkomsten op het werk, een vereniging of in de kerk. Geen – of heel weinig – bezoek van familie en bekenden. Hoe lastig ook, door Corona worden we beperkt in onze mogelijkheden en vrijheden. Velen van ons zoeken naar lichtpuntjes, we zoeken hoop.

Hoop doet… inderdaad: hoop doet leven.

Tijdens de kerstnachtdienst beleven we met elkaar het kerstverhaal. Hét verhaal van hoop. Vanuit de Bijbel maar ook hoe het verhaal past in deze tijd. En ons hoop kan geven. Voor nu en voor de toekomst.

De kerstnachtdienst wordt live uitgezonden op donderdag 24 december om 21:00 via youtube.com/gideonontmoeting.

Meer informatie over de dienst, andere vragen of zoekt u hulp? Schroom niet om contact op te nemen met Sander Graafland, via Sander.graafland@hervormdnieuwerkerk.nl