AANSTAANDE ZATERDAG, 20 APRIL, KLEDING- EN LEVENSMIDDELENINZAMELING

Aanstaande zaterdag, 20 april, wordt er weer een kleding- en levensmiddeleninzameling gehouden voor Oekraïne, ’s morgens van 9 tot 12 uur.

De locaties zijn: het plein van de Oude Kerk (vanaf de Kerklaan), de Dorpsstraat bij de Kerkgang (voor de juwelier staat een busje), en ook bij en in de loods achter 2 e Tochtweg 143. Er is in Oekraïne aan van alles gebrek, dus alles is welkom: (goede) kleding, beddengoed, incontinentiemateriaal, toiletpapier, luiers enz. Verder ook houdbare levensmiddelen: bloem, rijst, macaroni, suiker, zonnebloemolie e.d. Wilt u op uw doos of zak zo mogelijk de inhoud aangeven?

Er zijn heel veel mensen in Oekraïne die een dagtaak hebben aan het verdelen van de goederen, en graag willen we hen een
kleine financiële bijdrage geven. We vragen daarbij dan ook weer úw hulp, via NL36 RABO 0396 2058 01 t.n.v. Diaconie Herv. Gem. N. a.d. IJ. inz. Unter-Karpatenwerkgroep, o.v.v. ‘Vluchtelingenhulp in Oekraïne’. Ook kan men dan in Oekraïne nog ontbrekende dingen hiervoor aanschaffen.